Live on Eurosport

Live on Eurosport2

Július 23., Péntek 14:00
Baseball, Európa-bajnokság, csoportkör: Olaszország - Spanyolország
Július 28., Szerda
19:30-20:00 Esti Hírek
00:00-00:30 Éjszakai Hírek
Július 31., Szombat 19:30
Amerikai futball, Európa-bajnokság, döntő (élő)
Július 31., Szombat 22:30
Aréna futball, AFL alapszakasz 18. forduló: Jacksonville Sharks - Spokane Shock

A hírek 15 percesek, negyedóránként ismétlődnek a jelzett időpontokban.

Last.fm

Friss topikok

  • zotya1985: helo! most vagyok itt először. csak azért írok mert olvastam hogy elég kevesen voltatok a meccsen.... (2010.01.04. 21:43) Rufusz CTSE - Rebisz SE: 37-13 (19-7)
  • warezspam (törölt): teeee, kis elkényeztetett sznooob :P (2009.07.14. 16:17) Dani Kanadában, 1. rész
  • Ingyeélő: Mikor lesz nálunk fű a villamos alatt? Monnyon le a BKV! (2008.05.30. 18:06) Jour 1 (2)
  • Lond: elég régóta, ill néha scrobboltam, de nem tudom mi alapján csinálta. (2008.05.07. 14:28) Szerdai vegyes
  • hófi: éppen a hivatalos verzió álságosságára gondoltam volt célozni mindegy. (2008.03.20. 19:09) Koszovó

Linkblog

2006

2006.12.31. 02:53 Lond

Azt gondolom, hogy ilyenkor év végén mindenki átgondolja hogy mi is történt vele ebben az évben, jó volt, vagy rossz. Nekem életem legjobb éve volt... vagy lett volna, ha ez a 2006 csak 11 hónapból állt volna. Olyan hivatást találtam, amit élvezek, van benne anyagilag is perspektíva, és a visszajelzések alapján nem is vagyok benne rossz. Eljutottam olyan helyekre, amiket imádok, egy olyan emberrel, aki mindig a része lesz a szívemnek, még ha most össze is töri. Új embereket ismertem meg, akik részévé váltak az életemnek, és vannak köztük olyanok is, akik alighanem hosszú távon is a közeli barátaim lesznek. És volt egy jó része is a szakításomnak: olyan emberekkel kezdtem el nagyon sokat beszélgetni, akik régen fontosak voltak számomra, de sokáig alig-alig tartottuk a kapcsolatot, és nagyon örülök, hogy most újra közelebb kerültünk egymáshoz.

És akkor néhány konkrét élmény 2006-ból, hónapokra bontva.
Január: Vizsgakommentálás, póker, természetesen :), majd síelés.
Február: Továbbjutás az Eurosportnál, Olimpia Torinóban, Zsó szülinapi bulija nálunk.
Március: 2 év Zsóval, Aquincum Hoteles ünneplés :)
Április: Először adásban.
Május: Folyamatos póker közvetítések, meg néhány foci is.
Június: Foci-vb, Abádszalók, új autó, készülés a nagy útra.
Július: Életem egyértelműen legjobb 18 napja, Monte Carlo, Camp Nou, Tour, foci-vb döntő, majd nyaralás családdal San Sebastian.
Augusztus: Sziget, Kajak-kenu VB, Szepezd.
Szeptember: Egy egyetemre járunk, de mégis keveset találkozunk, de azért 2,5 év.
Október: Dolgozik, még kevesebbet együtt, de azért Pozsony: Bona, Garrett.
November: Kézilabdát közvetítettem (álom valóra vált), apám 50. szülinapja, szakítás.
December: 8 gól egy meccsen, Várgesztes, kocsmázások, bulik, csak kár hogy nem Zsóval.

Remélem hogy amikor ti is átgondoljátok, hogy mi is történt ebben az évben, akkor több lesz a jó dolog mint a rossz, pont úgy, mint az én esetemben, és akkor örömmel gondoltok majd vissza erre az évre.
2007-re pedig azt kívánom, hogy amikor egy év múlva visszagondolunk rá, akkor mindannyian örömmel tegyük, és boldogan térhessünk nyugovóra. BUÉK mindenkinek.

Szólj hozzá!

Címkék: nosztalgia

A bejegyzés trackback címe:

https://lond.blog.hu/api/trackback/id/tr10025096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása